[Tajfutas] történelem

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2012. Sze. 17., H, 12:14:41 CEST

Sziasztok!
Mi még indultunk olyan versenyen ?1962-1963? ahol azt hiszem hárman mentünk és a pont előtt megálltunk, valaki bement a pontra és megkérdezte az időt! (akkor leűltünk és kivártuk azt a 7 percet amennyivel előbb érkeztünk volna) . Sajnos akkori versenynaplómból hiányzik ez a verseny, csak 1  térképet adtak, és azt is beszedték! De tényleg a büntető pontok miatt nem mentünk be a pontra. Talán Tóh Péter jobban emlékszik! ViPi