[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2012. Sze. 16., V, 07:11:30 CEST

Egyszer már írtam, de most megismétlem: engem egyáltalán nem zavart a híd ábrázolásának hiánya. Felvettem a térképet, lassan futva összehajtottam, hogy csak a pályámat ábrázoló nagyságú legyen, ezután kezdtem tanulmányozni, de ekkor már majdnem a térképrajtnál voltam, a híd után. Úgyhogy szerintem MP és MM helyes döntést hoztak, de az ellenkezője is helyes lett volna. 0:0

----- Eredeti levél (Original Message) -----