[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Sze. 15., Szo, 23:23:41 CEST

Szerintem meg nem rendezői baki volt ez.
Egyszerűen úgy döntött a térkép készítő, hogy nem kell ábrázolni. Van ilyenre példa minden térképen, bár nem ekkora objektum esetében.
Én előre és nem felfelé nézelődtem, így nem zavart igazán. Bár ha én csinálom a térképet, biztos rárakom, jelölöm valahogyan.
Esetleg még az értesítőbe lehetett volna róla írni egy mondatot.
Jobban zavart a drága büfé, vagy a kényszerűen elnyúlt karantén, ill. nagy rajtidők. Utóbbin jó lenne változtatni - de elismerem, hogy így is igen sokan rajtoltunk egyszerre.

Mozsár