[Tajfutas] Térképi ábrázolás - válasz

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.t-online.hu
2012. Sze. 15., Szo, 15:47:02 CEST

Sziasztok!
A megoldás mellékelve.
Nem spanyolviasz, mindössze a 2007-es szentendrei ROB-döntő
rajtsorrendje (volt).
üdv  D

(Még 1 aprósági: szándékosan hagytuk el a kategóriák melletti "E",
szeniorban "A" jelölést, hogy kiküszöböljünk egy hibaforrást a térkép
elvételnél. A bajnokságban korcsoportonként amúgy is csak 1-1 kategória
van, nincs B, C, van viszont "A", "B", "C",... - tehát szintén betűvel
jelölt - döntő, ami a rajtbeli túlfűtött állapotban könnyen végzetes
mellényúlást okozhat. Természetesen a pályaadatok megadásánál, a
rajtszámokon, a térképeken, a pótszimbolokon és az eredménylistánál is
konzekvensen ezt az egyszerűsített jelölést alkalmaztuk.)