[Tajfutas] Elnézést mindenkitőőől! Fwd: Natúrpark szlovák megnevezése? és Ön itt áll pont a jelmagy.ban

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Sze. 14., P, 15:28:01 CEST

Kedves Listaolvasók!

Elnézéseteket kérem legutóbbi levelemért, amely nálam egyelőre a
parajelenség kategóriába tartozik, hiszen céges mivolta miatt egészen
biztosan nem akartam ide a listára küldeni, mégis itt kötött ki!

Amúgy is elég sokat szennyezem mostanánaban a listát mindenféle
leveleimmel, ezt tényleg nem ide szántam.
(Még jó, hogy nem a thai kéjhölgyeknek írt randikérő leveleim landoltak itt
:-))

Szóval bocs, bocs, bocs!
(Ja, és kösz Iván!)

üdv: