[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Sze. 14., P, 10:54:18 CEST

az követte el a nagy hibát, aki a kötelező útvonalon nem nyomta a
bójáig/célig hanem ok nélkül megállt nézelődni. Javaslom az edzőknek, ezt
is vegyék fel a tanulandók közé, hogy a befutó, és egyéb szalagozásokon
futni kell, nem nézelődni :-)

> MM
>
> Egyetértek, de azt is tanítani kell, hogy csak akkor nyomjuk a
szalagozáson, ha a térképünkre is be van rajzolva. Ezt még én sem tanultam
meg jól. hogy figyeljek erre az apróságra. Az idei Dobó első napján Recsken
megtévesztett egy nem nekem szóló piros-fehér szalagozás. Az egyik
átmenetemen egy ilyen kötelezően követendőnek vélt szalagozáshoz értem,
követtem, de aztán nem az én pontomhoz, hanem jóval odébb lévő ponthoz
vezetett. Kb. 2 percembe került utána a korrigálás.

Üdv:
Gerzson