[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Szakál Péter Szakal.Peter at posta.hu
2012. Sze. 14., P, 10:22:44 CEST

Miki, megint elbeszélünk egymás mellett.

Azt nem vitatja senki, hogy a tájékozódás része volt-e vagy sem. Most a jelkulcs alapján történt jelölésekre vagyunk kíváncsiak.
Elég sok embert megzavart, olyanokat is akik évtizedek óta élversenyzők. (Nem magamra gondoltam, még mielőtt Mihók rákontrázna :))

Mint térképész, még nem válaszoltál, csak mint vicces elmélkedő laikus.......

Szaki