[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2012. Sze. 14., P, 07:29:38 CEST

Kedves Skuló,

szerintem Te vagy az egyik legkorrektebb tájfutó, amit a HOB utáni
önkritikus soraid is igazoltak...kevesen képesek erre...sajnos...
kár, hogy beleolvadni látszol ebbe a "mindenkinek egyforma volt" groupba,
ahelyett, hogy olyan bajnokságokat élnénk meg, ahol a nem kellene ilyen (pl.
a műút  jelölésével) sokak számára bosszúságot okozó  "egyszerűsítéseket"
megszoknunk...akikkel beszéltem erről, azok kivétel nélkül így érzik...még
annyit erről az esetről, hogy én magam soha sem jártam e táborban, azokkal
szemben akiknek volt kedvük, idejük és "ambíciójuk" bejárni...Őket minden
bizonnyal nem lepte meg ez az apróság...innentől kezdve pedig már mág több
kérdést vet fel a "KI NYER MA?" elnevezésű játék...

üdv,

Fifi