[Tajfutas] Legyen-e előterjesztés?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Sze. 11., K, 12:02:54 CEST

Fehér Ferenc véleményén felbátorodva én azt is megkérdőjelezem, helyes-e az
a gyakorlat, hogy az utóbbi években a tömegrajtos és vadászrajtos
versenyeken nem lehetséges a holtverseny, szükség esetén szubjektív
vélemény alapján döntik el a sorrendet eldönthetetlen holtverseny esetén
is. Ilyenkor előfordulhat (természetesen nem állítom, hogy elő is fordul),
hogy az érdemtelenebb, a pálya jelentős részén tapadó, versenyzőnek ítélik
a jobb helyezést, mivel a tapadást senki nem látja.

Üdv:
Kéri Gerzson

2012. szeptember 11. 11:23 Zalaegerszegi Tájfutó Club (fehérfecó) írta, <