[Tajfutas] (nincs tárgy)

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2012. Sze. 10., H, 14:31:57 CEST

Kedves Péter!
(tudtam, téged zavar a kisbetűs személynév!) Merem remélni nem haragszol, hozzászólásaimért, ami szint visz az elte-levlistába :-) Remélem majd , ha lesz vezetésünk saját  MTFSZ TÁJÉKOZÓDÁSI FUTÓ levlista is elkészül és nem az egyetem szerverét terheljük illedelmes hozzászólásainkkal!
Tudod, mi örökifjak saját pénzünkből nevezünk, utazunk, stb. ! Igy több lehetőségünk van a versenyeken elindúlni  :-). A sportág fejlesztés nagyon sok dolgon múlik és a nagyverseny a hab a tortán! De addig nagyon sok , kihíváson kell átesni annak aki oda szeretne jutni. Nem tudom, (eddig még nem találtam) hogy ki hány csatában vett részt egy-egy év alatt. /nem csak az Ádámka általi statisztika szerint/ , hanem úgy ahogy a versenynaptár eredményrovata  közli.
Nekünk még a 99. alkalommal megrendezésre kerülő Lindenberg KÁZMILLA összecsapás is ÉLMÉNYT (így nagybetűvel!) jelent! Sajnos még egyszer sem olvastalak a győztesek/indulók között! De remélem a jövő évin (nem női név!!), már ott leszel a startnál.(Ez a múlt héten volt!- népes mezőnnyel! Eredmények a honlapokon fenn vannak!
Találsz közöttük ismerős nevet is :-)!
Addig is a most szerdai KŐBÁNYA SPRINT BAJNOKi címért el jöhetnél megküzdeni! (NEM LESZ SZINT BENNE!!) és este 6 -kor is indulhatsz! Új térkép!!- mint az értesítőben olvasható! De egy budapesti városismerkedés előtt ajánlani tudom a KST -VASÁRNAPI futamait is!
A ROB döntő csúszásnál én is sajnáltam a rendezőket/de a versenyzőket még jobban/!Egy percig sem hitte senki, hogy direkt csinálták a csúszást! DE ÍGY LEGALÁBB a Balogh Laci (F90!!!!) és a Csamangó Feri (F85) is rajtba odaértek. Mondjuk ez esetben én az F90 kategóriával/legalább az eredmény hírdetésnél az F90 és az F85 -t külön értékelem.
Nem láttalak! Te is ott voltál? Remélem szerdán jössz!
Sporttársi üdvözlettel: Vida István
Vörösmaty-OSC-Bp.Honvéd-Osc- Kőb.Fabulon-OSC-KST (1962-2012)