[Tajfutas] (nincs tárgy)

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2012. Sze. 10., H, 12:20:17 CEST

és kedves Péter, miből gondolod, hogy nem lesz jó verseny?? (Vagy a Péterék ellen dolgozol?)  Gerzsonnal meg nem illendő szórakozni!
Jó verseny lesz a 42.alkalommal megrendezésre kerülülő szerdai KŐBÁNYA SPRINT Bajnoka címért folyó küzdelem! Te ott leszel?? hány valami miatt nem jó versenyen voltál már az elmúlt 65 évben? a kutyafáját !!! :-) / csak igy koordináta nélkül!!/
ViPi