[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Sze. 10., H, 11:50:33 CEST

Látom, hogy a soproniak megadták a koordinátákat. Ezt azért nem jegyeztem
meg, mivel koordináták nélkül is nagyon jól tudom, hol van Sopronban a
Lővér Kemping. Hasonlóan a Kab-hegy Erdészház helyével sem lenne problémám
még akkor sem, ha Molnár Petiék nem adtak volna koordinátákat. Nem kell
tehát rögtön csúfondárosan válaszolni. Viszont azt hiszem, minden problémás
esetben hiányoznak a koordináták. (De megengedem, hogy lehetnek kivételek.
Nyilván nem töltök el órákat a kiírások újólag történő végig olvasásával,
hogy véletlenül se tévedjek. Akinek nem inge, ne vegye magára az előző
levelemben írt kifogásokat!)

Üdv:
Gerzson