[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Sze. 10., H, 11:15:27 CEST

Sziasztok!

Én általánosabban vetném fel a bennfentes információk kérdését. Miért nem
lehet minden információt kérés nélkül is megosztani a versenyzőkkel?
Legalább a verseny helyét elárulhatnák, amikor az már fixálódott. Nem
ragaszkodom a földrajzi koordináták közléséhez, de annak híján legalább
szöveges információval rávezethetnének, hogy megtaláljuk a helyet a
műholdas térképeken. (Egyébként a hátralévő 2012-es versenyek egyikének a
kiírásában sem találok koordinátákat. Bizonyára borzasztóan bonyolult
azokat meghatározni.) Például a Szarvaskút terepmegjelöléshez félórás
böngészés után is csak a Zirchez közeli Szarvaskút helyét találom meg, a
Mecsekben lévő Szarvaskút helyét nem.

Biztos vagyok benne, hogy több információ birtokában többen neveznének a
versenyekre az esetek nagy többségében.

Üdv:
Kéri Gerzson