[Tajfutas] Aki még nem tudja

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Sze. 9., V, 21:01:11 CEST

Mai hírkivágat a BSI honlapról

"Bár a tavalyi férfi félmaratoni országos bajnokság első három helyezettje
is ott volt a mezőnyben, idén egyiküknek sem sikerült dobogóra állni.
Magyarország félmaratoni bajnoka Józsa Gábor, (MAC NS) lett, aki 1.06.36-es
idővel ért célba. Józsa Gábor: 'Meglepett a végeredmény, hiszen Kovács Tamás
és Minczér Albert személyében két olyan futó is volt a mezőnyben, akik a
londoni olimpián is szerepeltek. Az időmmel különösen elégedett vagyok,
hiszen életem legjobbját futottam. Igaz, egész nyáron egyéni csúcsokat
döntögettem, az edzéseim intenzitását is növeltem, de elsősorban az
edzésmennyiségem növekedett és ennek meg is lett az eredménye. Jó alap ez az
eredmény az októberi maratonira. Természetesen ez a fő célunk Török János
edzőmmel.'

Sokat edzettem Soós Dániellel, tudtam, hogy vele számolni kell, számomra nem
meglepetés, hogy ő lett a második."

Gratula neki....ja és persze a többi tájfutónaK is .

Popey