[Tajfutas] "rendezők terhelése"

Szabolcs Tornai tornai.szabolcs at gmail.com
2012. Sze. 6., Cs, 10:37:59 CEST

Szerintem Mets Miklósnak egyáltalán nincsen igaza: ha egy
edzőversenyen az egyik pont egyértelműen rossz helyen van, akkor a
rendezőknek minimum egy felhívást közzé kellene tenniük, hogy
elnézést. A Lázár deák emlékversenyen az 54-es kódszámú, sorrendben
11. pontot nem találtam meg, és nem is volt kedvem a dzsuvában
kotorászni, ha nincs a helyén, és ennek ugyan valóban nincs
jelentősége, de azért a 600 forintért, amit az ember ilyenkor befizet,
elvárható lenne, hogy a pontok jó helyen legyenek, még ha sajnos azt
nem is, hogy a térkép jó legyen. Arról nem beszélve, hogy bár nem
estem mélydepresszióba, de az ember mégis rossz szájízzel távozik az
edzésről. Mert hát az edzésnek elvileg pont olyannak kellene lennie,
mint egy versenynek, a versenyhelyzetet gyakorolja az ember, szóval
nem csak igényeit lefokozva magának fut. Ha pedig a pont rossz helyen
van, egyenlő esélyről beszélni cinizmus.

Szabi