[Tajfutas] 3sz

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Sze. 5., Sze, 22:00:03 CEST

Szia, egy OB-n egy ilyen eset érdekes, kisverseny esetén nem szabadna a
rendezőket ilyen plusz feladattal terhelni, elég a 40 pont kirakása,
beszedése. lehet hogy a minősítésnél számít az a plusz idő, amit
eltöltöttél, de mindenkinek egyenlőek voltak a feltételek, mondaná egy
megfontolt ellenőrzőbíró, meg egyébként is magának fut ilyenkor az ember.
azaz akit érdekel, szerintem otthon vonogassa ki magának az időket és
tartsa meg magának az így kijött eredményt :-)
MM