[Tajfutas] nevezési díjak és bajnokságok

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2012. Sze. 4., K, 15:25:35 CEST

Mondom én: A levlista (mely nem is az mtfsz-é!) csak annyit ér mintha  a templomban a falnak beszélnénk! Még senki az alsóbb vezetés részéről soha nem írt olyat: felvetésedet -megfelelő formában- a legfelsőbb plénum elé visszük, de mi ebből a mi hasznunk?
vagy illetékes et.-k nem olvassák? Részükre "beadványt" kell készíteni? :-(,  ViPI
/csak ömlengtem!/