[Tajfutas] Fw: tájfutk külön versenye a Spar Budapest maraton ekiden váltóján!!

compass-sport c-sport at medex.hu
2012. Sze. 3., H, 15:16:15 CEST

Sziasztok,

nem értem mi ez a nagy ellenszenv, én sem szeretem a BSI rendezvényeket, de
monopol helyzetben vannak és más nem képes rendezni Budapesten ilyen szabású
futóeseményt.

A terepen futás valóban jobb, élvezetesebb, és szebb mint a kemény betonon,
de az is futás. És miért baj, ha bemondja a szpíker, amikor befut egy
tájfutó váltó csapat, hogy most érkezik legjobb idővel a MOM tájfutók
csapata és második idővel a Budapesti Spartacus tájfutók csapata. Csak jól
kell elnevezni a csapatokat és van még marketing értéke is a dolognak. Az,
hogy MOM és az, hogy sparis srácok, az csak szűk körnek mond valamit.

Szóval nem kell elkergetni azt aki népszerűsíteni akarja a nem
tájfutóversenyét itt a listán, hanem ha már neveznek a csapatok akkor legyen
jó az elnevezése, mivel jó időket futnak ezek a  csapatok, és amikor Csonti
tartja a Budapest maraton rekordot, és tavaly is a Józsa Gabi futotta a
legjobb magyar időt, akkor legyünk inkább büszkék az eredményre, mint
lenézni az utcai futást. Az is futás csak más technikát igényel.

Vasárnap lesz a pipa félmaraton a rövidtávú után egy nappal. Ott is biztos
futnak majd a ROB-ot kipihenve néhányan. És ha nem is azért futjuk a betont
mert elsők akarunk lenni akkor is 6-7ezer futóka mindig egy jó élmény nyújt
annak aki részt vesz benne.

Szerintem inkább azon kéne gondolkodni, hogy a BSI is rakja fel a futanet
oldalára és küldje ki hírlevelében mint rendezvényt, azokat a tájfutó
eseményeket amelyeken a tájékozódással még bajban lévő futók is
kipróbálhatják a tájfutást, aztán, ha megszeretik akkor többen csinálják
majd a tájfutást is.

Sőt amit anno felvetettem, legyenek tájékozódás mentes terepfutó futamok a
nagyobb tájfutó versenyeken azoknak, akik utálnak és nem tudnak tájékozódni,
de szeretnek terepen futni.

Én még mindig fenntartom azt az ajánlatomat, hogy ha adott tájfutó versenyen
a rendezők partnerek benne, beszállok a terepfutó futamok bonyolításába,
szervezéssel, toborzással, díjazással.

Szóval nem elüldözni az invitálókat, hanem inkább partnerséget ajánlani
nekik.

A marketing bizottság is remélem hasonlóan gondolkodik mint én.

Üdv zoli

Guttmann Zoltán

multiNavigator.hu portál és webáruház

www.multiNavigator.hu - egy webáruház ahol ajándék a vásárlás

Figyelje az arany óra <http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=764>
akciónkat nap, mint nap!

PartnerProgram 2012 - kedvezményes
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=1806>  vásárlás webáruházunkban
egész éven át

GPS Trade Kft

Üzlet kis és nagykereskedelem

1134 Budapest, Dózsa György út 63.

                                                      ( bejárat az
Angyalföldi utca felöl)

tel: 061/ 239-6013; 061/7 888 888; fax: 061/237-0563

  _____