[Tajfutas] HK2013

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Sze. 3., H, 14:51:03 CEST

Szia Pista!

Sajnos mar megint megkerdezes nelkul a feltetelezesek aldozata lettel. Be voltam nevezve, de a Dobon meghuztam egy izmot a jobb lapockamban es meg mindig annyira fajt penteken, hogy ugy dontottem nem reszkirozok.  Plane egy hettel a ROB elott.  Szoval szo sincs arrol, hogy sajnaltam volna az idot. Csak azt sajnaltam, hogy kenytelen voltam kihagyni.

Julia