[Tajfutas] Változás avagy minden marad(t) a régiben

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Okt. 23., K, 09:37:05 CEST

       Sziasztok!

      Ezt olvastam ez egyik sportág hírlevelében.(lásd lentebb)

      Az, hogy náluk felemelték  a versenykártya engedély díját az
rendben(azt hiszem ez közgyűlés hatáskörébe tartozik), de eddig úgy tudtam a
"Simicskós váltásig", hogy a sportbiztosítás rendszere a kártya mellett a
hazai  AMATŐR sportnál  egységes volt.

       Lehet, elvagyok maradva vagy korábban elfutottam a változás mellett,
de a tájékozódási futásban mintha nem ez a biztosító szedné be pénzecskéjét
és nem ezt a biztosítási szolgáltatást nyújtaná.

      Popey

      ......................Továbbá tájékoztatlak Benneteket, hogy   2012.
szeptember 1-jétől új biztosító - a Magyar Posta Biztosító Zrt. - bonyolítja
a versenyengedély kártyához kapcsolódó kötelező sportolói biztosítást. A
korábban kiváltott biztosítások ugyanazon feltételekkel érvényesek, a
lejárati határidőig.
      Az új biztosítási konstrukció 2012. október 1-jétől lép érvénybe az
alábbi táblázat tartalmazza a biztosítási szolgáltatást.

      Biztosítási szolgáltatások köre a 2012. 10.01-től kiállított
versenyengedély kártyákhoz:

            Biztosítási szolgáltatás
           Biztosítás összege

            Baleseti halál
           350 000 Ft

            Baleseti rokkantság 51%-99% (rokkantsági fok szerinti hányad
kerül kifizetésre)
           500 000 Ft

            Baleseti rokkantság 100 %
           2 000 000 Ft

            Baleseti eredetű csonttörés (beleértve csontrepedés,
inszakadást, ficam)
           6 000 Ft

            Egyösszegű térítés 28 napon túl nyúló kórházi ápolás esetén
           25 000 Ft

      A biztosítás hatálya az egész világra kiterjed.