[Tajfutas] ONEB, 1:15e és egyebek

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Okt. 16., K, 21:17:12 CEST

A versenyszabályzat egyelőre ezt írja:

"A térkép méretaránya normáltávú és váltóversenyen: 1:15000, indokolt
esetben 1:10000"

Ez lehet, hogy kicsit elavult (főleg a váltóra vonatkozó kitétel), de én úgy
vélem, az országos bajnokságoknak a cím eldöntése mellett minél jobb
felkészülési lehetőséget kellene biztosítaniuk a világversenyekre (legyen az
ifi, felnőtt vagy akár szenior). Lehet alkalmazkodni a többség
kívánalmaihoz, csak akkor kár OB-nak nevezni a versenyt, vagy eleve csak
B-döntőket kéne kiírni...

Üdv,
Skuló Marci