[Tajfutas] ONEB döntő részidős eredmények

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2012. Okt. 16., K, 13:59:52 CEST

Volt már ilyen, bár akkor - úgy emlékszem - nem volt kicsicsázva (minden
második sor más színűre). S azt a korábbit simán tudtam használni, élvezni.
Ezzel az a baj, hogy ha kivárom a több percet, mire letöltődik (ezt sem
értem, hiszen 2,2 MB máskor pár mp alatt töltődik le), akkor sem görgethető,
csak az F14 első néhány futója látszik.

Miksi
U.i. Megpróbálom egy gyorsabb, nagyobb memóriájú gépen - remélem, azon már
élvezhető lesz.