[Tajfutas] Kaukázusi medvetalp

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Okt. 16., K, 10:59:07 CEST

A legutóbbi Tájolóban Kovács Gábor megkongatta a vészharangot a
kaukázusi medvetalp elterjedését illetően. Ha már szóba hozta kedvenc
növényemet, nem tudom megállni, hogy be ne idézzem a Genesis 1972-es
felvételét, amely egyenesen az emberiség pusztulását vizionálja ezen az
alapon, meglepően precíz botanikai ismeretekkel:

http://www.youtube.com/watch?v=FxePi7ZjfKE&feature=related

(Szöveg:
http://www.lyricsfreak.com/g/genesis/the+return+of+the+giant+hogweed_20058824.html)

A klip néhol kicsit megmosolyogtató (Phil trikója, Peter színpadi
mozgása), de ez már történelem. A medvetalp azonban valóban létezik, én
legutóbb Csehországban láttam. Ha nem is gyilkos, azért jobb ismerni és
nem simogatni. Hasonló még a mérgező szömörce (poison ivy), de azt
itthon nehéz kifogni, mondhatni, nagy mázli kell hozzá. :)

D.