[Tajfutas] ONRB győztes idők

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Okt. 15., H, 14:39:02 CEST

Javaslom, hogy ezentúl a szabályzat szerinti győztesidőn belül teljesítő
versenyzők mindegyikét hirdessék ki győztesnek, és ők mind kapják meg a
győztesnek szánt érmet és egyéb díjat. Előbb azonban a szenior hölgyek
számára legyenek úgy módosítva a táblázatban megadott győztesidők, hogy
náluk is legyen néhány azon belül teljesítő versenyző.

Akkor a rendezők jobban fognak vigyázni, hogy ne tervezzék alul a pályákat.

:-)

Üdv:
Kéri Gerzson