[Tajfutas] maraton

Nemesházi Lászlóné bnemeshazi at ujpest.hu
2012. Okt. 9., K, 15:36:08 CEST

Sziasztok!

Írta már valaki hogy gratulálunk Józsa Gábornak a  Maratoni eredményéhez!?
Futanet-ről
Egyre izgatottabb volt a hangulat az 56-osok terén, ahogy jöttek a hírek, hogy közeledik a maratoni élmezőny. A férfiaknál nevezett a tavalyi országos bajnokság első három helyezettje. Közülük a legjobban Józsa Gábor a Magyar Athlétikai Club szerepelt, ugyanis sikerült megvédenie bajnoki címét. Józsa az 5000, majd a 10000 méteres magyar bajnokság harmadik helyezettje lett idén és megnyerte a félmaratoni OB-t, igazán elégedett lehet.

"Sikerült a lehető legjobban beosztanom az erőmet, talán ennek köszönhető, hogy egyéni csúcsot javítottam. A váltóknak sokat köszönhetek, mert erőteljesen húztak magukkal. Óriási volt a szurkolók segítsége is, soha ennyien nem lelkesítettek bennünket."- mondta a bajnok. "Az időjárás is velünk volt, szél semmi, a nap is csak a végén társult hozzánk. 36 km-nél jött el a holtpont. A Nyugati téri felüljáró igazán nem a kedvencem, de utána már csak be kellett gurulni a célba." -tette hozzá Dr. Török János tanítványa.
- Milyen a kapcsolatod az ezüstérmes Soóssal?
"Két különböző klubhoz tartozunk, de sokat készülünk együtt. Húzzuk egymást."
- Milyen különleges segítséged volt a versenyen?
"Ez a felirat, amit az órám mellett a kezemre írtam: Élvezd! Egy ismerősöm üzenete."-fejezte be nyilatkozatát Józsa, aki amatőr futó, informatikusként dolgozik.

[Leírás: http://www.futanet.hu/img/up/tn_13154.jpg]Az ezüstérmes Soós Dániel a Bp. Honvéd atlétája. A maratonon is úgy alakult a sorrend mint a félmaratoni OB-n.1. Józsa, 2. Soós.
"Nem volt esélyem Gáborral szemben. Az idővel nem vagyok elégedett, bár egy perccel megjavítottam az egyéni csúcsomat. Ez volt az első maratoni bajnokságom, keményebb volt, mint amit vártam."

A női győztes Merényi Tímea, akinek a győzelme leginkább önmaga számára volt meglepetés.
"Nagyon boldog vagyok, hiszem életem első maratonját futottam. Nagyon régen atletizáltam, de aztán 17 év szünet következett. A magam örömére kezdtem újra futni Taksonyban a Duna parton. Véletlenül összefutottam egykori edzőmmel Gál Gézával és újra neki láttunk a munkának. Tulajdonképpen egy fél éve készültem erre a bajnokságra, de csak négy hónapja futok folyamatosan. Két gyerek, napi 10-12 óra munka után naponta edzettem."
- Ha jól tudom fodrászként dolgozik. A győztes frizuráját ki készíti majd?
"Azt is magam, mert egy szóló vállalkozásról van szó."

[Leírás: http://www.futanet.hu/img/up/tn_13153.jpg]27. Spar Budapest Maraton
Országos Bajnokság
Eredmények

Férfiak:
Országos Bajnok: Józsa Gábor (MAC-NS) 2:21:06
2. Soós Dániel (Bp. Honvéd SE) 2:24:54
3. Nagy Tamás János (Buda-Cash BCSAC) 2:25:43

Nők:
Országos Bajnok: Merényi Tímea Krisztina (Bp. Honvéd) 2:49:30
2. Szederkényi-Takács Andrea (Vasas MiFiN) 2:54:03
3. Földingné Nagy Judit (Futóbarátok) 2:56:49

--
Ezen uzenet virusellenorzesen esett at, es virusmentesnek bizonyult.