[Tajfutas] ONEB 2012 pályaadatok

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Okt. 9., K, 06:38:25 CEST

Szia Karesz

Abban teljesen igazad van, hogy a gyoztes idokhoz a szenior holgyeknel nem ragaszkodik senki manapsag.  Soha se fogom elfelejteni egy par eve, amikor az elso 4 N60-as versenyzo 20 percen belul volt, amikor a szabalyzat azt irta elo, hogy a gyoztes idonek 35 percnek kell lennie.  Ez aztan csunya lenezese volt az idosebb holgyeknek, nem gondolod? Nem szolva arrol, hogy a palyakituzo akkor pont egy olyan sporttarsunk volt, aki normal korulmenyek kozott nagyon vaskalaposan szokta vedni a szabalyzatot.

Ami a Sopron Kupat illeti, ha a szabalyzat szerint csak a rajt, cel elhelyezeset es a palyak vonalvezeteset kell egyeztetni, akkor az helytelen.  Feltetlenul hozza kellene adni a palyahosszakat a gyoztes ido vonatkozasaban is.  Az, hogy en a "kozeptavon" mentem 33 percet (ezzel megnyertem azt a napot) es a "normaltavon" mentem 27 percet (ezzel masodik lettem kb. fel perces hatrannyal), szerintem azt bizonyitja, hogy a szabalyzat szerint eloirt gyoztes idot egyik nap sem sikerult elerni, sot meg a kozeleben sem voltak az idok.

Julia