[Tajfutas] ONEB 2012 pályaadatok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Okt. 8., H, 18:18:01 CEST

Sziasztok!

Majdnem mindenben egyetértek Grant Julival. Mindkét nap élveztem a
versenyt, nagyon jó átmenetek voltak. Nekem a két napi pályám közt nem volt
akkora különbség, pályahosszban 100 m-rel volt kevesebb, de szintben 5
m-rel több (a rajtba való felkapaszkodással együtt 25 m-rel több) a 2. napi
pálya.

Azt is figyelembe kell tehát venni, hogy az 1. napi versenyen a térképrajt
azonos volt az időrajttal, a 2. nap viszont kb. 100 m/20 m szint plusz
volt, amit a berajzolt pálya előtt szalagozott útvonalon meg kellett tenni
az időrajt és a térképrajt között. Továbbá a 2. nap jóval több kerülőt
kellett tennem a szedres részek miatt, mint az 1. nap, amikor a szederindák
jelenléte nem volt annyira jellemző. Aki nem került, nyilván azt is
lassították a szedresek. Az első napi időm 31:40, s ebben összesen 3-4 perc
keverés is volt, a 2. nap pedig hiba nélkül (talán mindössze egy
jelentéktelen útvonal választási hibával) az 1. napnál többet, 33:03-at
futottam. Ezek voltak egyúttal az F65 kategóriában a győztesidők. A
sajnálatos módon igen kis létszámú idei Sopron Kupán a kis létszám ellenére
mégis szép díjak kerültek kiosztásra, bár csak olyan kategóriákban, ahol
viszonylag több mindkét napra benevezett versenyző volt. Néhány kategória
győztese a SMAFC múlt évi jubileumára készített csodaszép emblémás sálat
kapta. (Olyan kategóriák is voltak, ahol csak 1 vagy 2 versenyzőnek volt
érvényes összetett eredménye, e kategóriákban tiszteletdíj nem jutott a
győzteseknek, de szép érmek nemcsak nekik, hanem a dobogós helyezetteknek
is.)

Üdv:
Kéri Gerzson

míg a normáltávom 2.5km volt.  Ezt én annak vettem, hogy talán a második