[Tajfutas] eltévedés, telefonszám

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2012. Okt. 8., H, 15:53:24 CEST

Sziasztok!
Szerintem nagyon jó ötlet a mobilhasználat az erdőben(persze,ha van térerő)!
Tényleg megvoltunk telefon nélkül a pályán, de ha már adott a lehetőség, ki
lehetne használni.
A szeniorok esetleges egészségi állapotuk miatt érezhetik nagyobb
biztonságban magukat, de komoly segítség lehet a kezdőknél is. Nem csak a
gyereknek jó érzés, ha tudja, hogy tud segítséget kérni, ha elveszett,
hanem annak is, aki őt várja. Aki állt már a célban egy-két órát az erdőt
lesve, mikor bukkan fel a gyerek, tudja, mire gondolok.

K.O.