[Tajfutas] eltévedés, telefonszám

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Okt. 8., H, 14:34:36 CEST

Egyébként a versenyszabályzatunk mennyire megengedő a mobiltelefonokkal
kapcsolatban?
Valamelyik korábbi szabályzat (talán a VB szabályzat) még arra is kitért,
hogy csak egy tájolót vihetsz magaddal, a mostani pedig tiltja pl. a GPS-t
(gyanítom, hogy a mobilt is).

 Az elmúlt 50 évben valahogy megvoltak a pályán mobil nélkül a tájfutók, és
annak hiányában sem vesztek oda tömegesen az erdőben, de én sem vitatom,
hogy sokaknak biztonságérzetet ad a zsebben tartott mobil.
Mindenesetre mielőtt tömegesen elterjedne, érdemes lenne a szabályzatot és
a mobilhasználatot összehangolni.
Lehet, hogy ez lesz az a pont, ahol az élsport és a tömegsport markánsan
elválik egymástól? (Pl. elitben nem lehet, a többiben lehet)

Tudom, hogy segélykérésről szól az eredeti felvetés, de nem tudom, ezt
hogyan lehet majd ellenőrizni?
(Ha kell egyáltalán, vagy bízzuk mindenkinek a becsületére)

Pl. a POCSB-n nagy lehet a kísértés egy "kis segítséget" kérni, de az már
egy másik sportág lenne:

MOBILE
  CS

kovacsp