[Tajfutas] FW: Önkénteseket vár a mezei EB Szervező Bizottsága

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Okt. 5., P, 19:24:10 CEST

csak egy szösszenet a Tájkerékpár VB hasonló területéről, és ez mind a 150
főre vonatkozott: (MM)

- Annak a rendezőnek, aki egy teljes napot van, tudunk adni egy
vacsorát és egy csomag hideg élelmet arra a napra,

- aki 2 egymást követő napot van, annak 2 vacsorát, 1 reggelit és 2
hideg csomagot, e mellé szállást és szerény keretek mellett
valószínűleg 1500,- (vagy ha nem kér szállást, akkor 3000,-) forintot,

- aki 3, vagy annál több napot van, annak vacsorát, reggelit minden
nap, plusz napközben hideg csomag élelmet, napi 1500,- (ha nem kér
szállást, akkor 3000,-) forintot és egy rendezői pólót,

- aki több, mint 6 napot van, (19-én reggeltől, vagy korábban lent
van), annak mindazt tudjuk adni, mint az előbbi plusz még egy váltás
pólót és meghívást, a bankettre.

Kérlek adjátok meg, mekkora rendezői pólóra lenne szükségetek!

Utazás:
Szeretném megkérdezni, saját autóval terveztétek-e Veszprémbe a leutazást?
Ha igen, akkor van rá lehetőség, hogy ha az autó 4, vagy több fővel
jön, akkor ki tudjuk fizetni a benzinköltséget.
Ha nem saját autóval jönnétek, akkor megszervezzük, hogy beférjetek
valamelyikbe.