[Tajfutas] Nagy Sándor sportági híradása

Zalaegerszegi Tájfutó Club (fehérfecó) zala.ztc at zalaszam.hu
2012. Nov. 30., P, 10:21:50 CET

Sziasztok!

Kedves Popey!

Bocsi, hogy most válaszolok, múltkor nem olvastam végig a leveled.

Nem értelek és kérlek kérj bocsánatot Nagy Sanyitól.
Milyen jogon kéred azt Tőle, hogy: "alaposan megcáfolni, és mindenképpen
távoltartani attól, hogy a jövőben ilyen egyoldalúan, tájékozatlanul írjon
,adjon hírt a sportágunk akár vidéki, regionális országos írott és
elektronikus sajtós megjelenéseiről"
Azért mert Te értesz az újságíráshoz? Vagy dolgoztál a sajtóban?

Sanyi a bizottságában vállalt feladatot végzi el. A korábban többször is
felhívásban kért anyagokat tölti fel az mtfsz oldalaira. Nehogy már az
legyen a bűne, hogy dolgozik.
Az pedig, hogy egyoldalú, arról Ő nem tehet. Miért nem küldenek mások is
anyagot? A felhívások mindenkinek szóltak. Te a nógrádi anyagokat elküldted
neki? Pedig biztosan olvastad azokat.
Én is örömmel olvasnám a többi megyei sajtós megjelenéseket, úgy hogy tessék
itt a lehetőség, minden nap nézd át az internetes portálokat, ha találtál
küldheted a linket vagy szerezd be papír alapon és küldheted azt is! A
zalaiakat én továbbra is elküldöm, így csak 18 megyével kell foglalkoznod.
Jó munkát!
De lehet, hogy csak ösztönözni kéne a többi megyét, az talán egyszerűbb
lenne. Mert a lista inkább erre való!

Én meg elnézést kérek mindenkitől, hogy egyedüliként tovább mertem küldeni a
zalai megjelenéseket, ezzel is segítve a bizottság munkáját.

üdvözlettel
Fehér Ferenc

ui.:
Néhány idei megjelenés. Ha kell papír alapú beszkennelt jelezz vissza!

http://zaol.hu/hirek/tajfutas-a-ztc-negy-egysege-is-a-dobogora-allt-a-csapat-ob-n-1440839
http://zaol.hu/sport/tajfutas-a-nappali-ob-n-is-jol-szerepeltek-a-zalai-versenyzok-1441202
http://zaol.hu/sport/a-zalai-ket-orszagos-bajnoksagon-is-tuljutottak-1387359
http://zaol.hu/sport/novai-eva-folytatja-es-a-vilagbajnoksagra-utazik-1387972