[Tajfutas] HOL VOLTAK A MENTŐK?

József Héra hera.jozsef at gmail.com
2012. Nov. 30., P, 07:47:25 CET

Sziasztok!

24-én a Mentők a Solymári Ördöglyuk barlangban gyakoroltak vagy 20-an.
Láttam amikor lementek, kiránduláson voltam arra kisiskolás fiammal,
osztálytársaival, szülőkkel.  Mind bementek ha jól emlékszem, és a
hordágyakat is vitték. Ha sokára jöttetek szerintetek, lehetett azért,
mert hordággyal együtt kii kellett mászni a megfelelő embereknek a
barlangból.

A baleset kimenetelét nem ismerem,  (jobbulást a sérültnek) de nekem
nem megy ki a bokám amióta 0-ás csillapítású INOV-8- ban futok.
Azon kívül sokkal jobb érzés is, de már abbahagyom, mert  reklámgyanús leszek...
--

Üdvözlettel:
Héra József