[Tajfutas] A baleset a mentők szemszögéből

Magyar Szektorlabda Szövetség gombfoci at gombfoci.hu
2012. Nov. 29., Cs, 21:16:47 CET

Dani! Nem ez a lényeg! .. és az sem, hogy a híradásokkal ellentétben
semmilyen szakadékba sem estem bele, csupán egy 5-10 százalékos lejtésű,
teljesen sima részen teljesen váratlanul megcsúszott a tornacipőm, amitől
aláfordult a bokám.

Hanem az a fontos, hogy ez a lelkes és tényleg jól képzett csapat
szabadidejében ilyen hasznos dolgokkal foglalkozik. Köszönet érte!!! Ne
mosolyogjuk meg blogjukat, hisz nem hivatásos újságírók, inkább tiszteljük
őket! Egyszerűen csak büszkék arra, hogy hasznosították a tudásukat. Hozzá
tenném, joggal!

Egyébként köztük volt Düdü fia is, akinek (és társainak – külön
Gyuridokinak) ezúton mondok köszönetet!

Üzenem nekik, hogy gyúrjanak áprilisra, mert addigra teljesen felépülök,
és csak azért is végig akarok menni a pályán, még egyedül is! :)

Imre

On Thu, 29 Nov 2012 20:47:24 +0100, Marosffy Dániel
<marosffy at interface.hu>