[Tajfutas] Látom, volt verseny :)

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Nov. 26., H, 11:42:22 CET

A X2S híréből idézek: "Takács Gyuri az első harmadban talált egy nagyon
csúnyán megsérült futót, akit a segítségével tudtak a hegyimentők
levinni a hegyről!"

Nem hegyi, hanem barlangi mentők voltak, de ez apróság (és további
érdekesség, az egyik vezetőjük Hegedűs András, Düdü fia - azt nem tudom,
hogy ott volt-e).

Imrének jobbulást!

D.