[Tajfutas] Thermál Kupa, élmény(+)fürdő

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2012. Nov. 19., H, 15:02:16 CET

Sziasztok,

nagy volt a kínálat versenyekből a (számomra) idényzáró hétvégén.
Hezitáltam, hogy Salgó Kupára menjek-e, mert szeretem Goldmann Robiék
családias hangulatú, igényes versenyeit, de végül a kiváncsiság Bükfürdőre
csábított.

Első nap azon a bizonyos golfpályán versenyezhettünk, amin a 2005-ös
Thermenland Open limitált létszámú prológja is volt. Nagy élmény volt,
igazi tájfutó csemege! Másnap is 2 futam várt ránk, immáron Sárváron,
maximálisan kihasználták a rendezők a terep adottságait, a délutáni futamon
is tudtam rossz útvonalat választani :)
Köszönet a szervezőknek a hangulatos, klassz versenyért és a kedvezményes
élményfürdőért! Javaslom mindenkinek, hogy 2013-ban próbáljátok ki a
Thermál Kupát.

zka