[Tajfutas] Boróka kupa 1. nap a RouteGadget-en

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Nov. 19., H, 14:33:36 CET

Gerzson!

Az osszes skandinav (nemcsak svedek voltak) vasarnap
delutan 1 orakor elindult a buszukkal egyenesen haza.  Gondolom egy par
oran belul elhagytak az orszagot es eppen csak hogy par oraval ezelott
ertek haza.  Igy nem hiszem, hogy jol esne nekik ha mar ma cseszegetnenk
 oket a RoutGadget-tel.  Ugyanakkor, ha esetleg egy-ket nap mulva
gondolod, hogy meg mindig esedekes a dolog akkor en irhatok a Peo-nak,
hogy mi nagyon szeretnenk tudni az utvonalaikat es igy talan egy paran
megtennek. OK?

Julia