[Tajfutas] Nógrád Nagydíj 2013

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Nov. 16., P, 06:21:53 CET

Sziasztok!

Első olvasatra túl sűrűnek tűnt a program. Aztán úgy módosult a véleményem,
hogy érdekes kísérlet, és ajánlom az összes versenyszám lefutását azoknak,
aki szeretik a kihívásokat és bírják a teljes versenysorozatot kondival.
Csak arra vigyázzatok rendezők, hogy a sok mellékfutam miatt nehogy a
szükségesnél kevesebb gondot fordítsatok a 3 főfutamra.

Üdv:
Gerzson