[Tajfutas] Velence térdig vízben

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2012. Nov. 13., K, 23:41:27 CET

Kedves Fecó,

napközben nem tudtam írni, de így megkésve is aktuális, amit soraid után éreztem…

Ez volt az első olyan komment, ami objektíven értékelt és a megoldást(a délre halasztást) is megadta(d)…

Sajnos mi is a türelmesen várakozók közé tartozva lettünk a rajtba menet leállítva a rendezők(és nem a versenyzők)miatt, akik nem tudták magukban modellezni, hogy mi lesz ha nem várnak még egy órát, hanem neki eresztették a futókat a még 20-30 cm-es vízszintnek…

üdv,

Fifi