[Tajfutas] Velence térdig vízben

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Nov. 13., K, 13:50:58 CET

> mivel azt sem közölték, hogy a
> vízszint várhatóan gyorsan csökken (ezt lehet, hogy a régi rutinos
> velencei indulók tudták).

Vagy akik még emlékeznek a középiskolai földrajz órákra. Merthogy minden
dagályt 6 óra múlva egy apály vált. A verseny honlapjára is - igaz,
kissé eldugva - be volt linkelve az előrejelzés:

http://www.comune.venezia.it/flex/cm/pages/ServeBLOB.php/L/IT/IDPagina/1748

De ezzel együtt illett volna jobban felhívni rá a figyelmet. Abban
egyetértünk, hogy a rendezés nem volt perfekt. Én úgy fogalmaztam
magamban, hogy kimondottan rossz volt, nem érdemelnek meg 4000 nevezőt.

D.