[Tajfutas] Velence térdig vízben

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Nov. 12., H, 21:05:21 CET

Sziasztok!

Emlékszem néhány évvel ezelőtti Mirelit-Zimankó versenyre, ami nagyon cudar
időben, erős havazásban, hidegben zajlott le. Két hete az Eger Granprin is
nagyon vizesek lettünk. Fölösleges tehát Velencébe utazni a keménykedés
bizonyítása céljából.

És mi volt a velenceivel egy időben tartott szlovák versenyen, oda ment
végül valaki tőlünk?

Üdv:
Gerzson