[Tajfutas] Velence térdig vízben

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2012. Nov. 12., H, 14:11:04 CET

Lehet, hogy innen nézve humoros, de ott átélve nem. Képzeld el, sétál a turista combközépig érő csizmában, egyébként rendesen felöltözve, és akkor megjelenik 3 fő 18-20 év körüli versenyző, ész nélkül rohannak a 20-30 centis vízben, felcsapva a nem egészen tiszta vizet a ruhájukra, összefröcskölve az üzletek kirakatait, és mindezt röhögve. Csoda, ha ezek után a panaszokra reagálva a rendőrség leállíttatta a versenyt?
Ezt én személyesen láttam, engem is lefröcsköltek, de mások is hasonlókról számoltak be. A helyiek pedig bosszújukat az utánuk következőkön töltötték ki, volt, akit meg is vertek Engem csak seprűnyéllel megfenyegettek.
Ilyen körülmények között úgy versenyeztem, hogy ahol mély volt a víz, ott csak gyalogoltam, sekélyebb vízben is csak akkor futottam, ha nem voltak a közelben emberek, ha voltak pallók, akkor a szembejövőknél megálltam, előzésnél vállveregetéssel figyelmeztettem őket. Ezek a suhancok viszont úgy ugrottak a pallóról a vízbe, hogy szándékosan jól felcsapják a vizet. Ők ezt egy "jó bulinak" tekintették, viszont lehet, hogy elérték, ne nagyon engedjenek újabb versenyeket Velencében.
Versenynek nevezni valóban határeset, már csak azért is, mert az első rajt után kb. másfél órával 15-20 centit csökkent a vízszint, a később rajtolók már egész más körülmények között futottak. És nagy pech azoknak, akiket már nem engedtek elindulni.
Oldgombi

----- Eredeti levél (Original Message) -----