[Tajfutas] Boróka Kupa

compass-sport c-sport at medex.hu
2012. Nov. 12., H, 10:05:39 CET

Szia,

én tervezek menni a versenyre futni, és mivel nem viszem a boltot a kocsiban három plusz hely lesz, ebből kettőt felajánlok neked és még egy hely így is szabad marad.

Autó típusa citroen c4 korlátozott csomagtartóval.

Továbbá ha valakinek szüksége van bármilyen felszerelésre, jelezzen a neten, és azt oda tudom adni neki.

Még egy apróság ígértek, pót, gumi-orrtámaszt a dioptriás szemüvegekhez, akinek elveszett és jelezte felém annak ott tudok adni.

Üdv zoli

Guttmann Zoltán

multiNavigator.hu portál és webáruház

 <http://www.multiNavigator.hu> www.multiNavigator.hu - egy webáruház ahol ajándék a vásárlás

Figyelje az arany óra <http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=764>  akciónkat nap, mint nap!

PartnerProgram 2012 – kedvezményes <http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=1806>  vásárlás webáruházunkban egész éven át

Egyedi <http://www.multinavigator.hu/termek_list.php?id_menu=652>  ajánlatok regisztrált felhasználóinknak.

GPS Trade Kft

outdoor és futó szaküzlet kis és nagykereskedelem

1134 Budapest, Dózsa György út 63.

                                                      ( bejárat az Angyalföldi utca felöl)