[Tajfutas] 3Sz

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Nov. 4., V, 18:02:41 CET

Sziasztok!

Jó pár órás munkával ma megcsináltam a Körösi Kupa előzetes
eredménylistáját:
http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=5385

Ez 197 rajthozállást tartalmaz, de még hiányzik belőle 26 gyerek eredménye,
azt majd a jelzett hibákkal együtt pótolom.

Egyéb sportágbeli feladataim miatt a jövőben se várjatok gyorsabb
eredményközlést azokról a KST-s versenyekről, ahol engem láttok a gép
mögött. :-) De azon vagyok, hogy ne én legyek ott. Bár egy olyan eseményen,
ahol 50 dugókát 120 főnek kell kiadni, és még ők is több pályát futnak vele,
ez nagyjából esélytelen.

Üdv,
Skuló Marci