[Tajfutas] lila

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Nov. 1., Cs, 22:28:41 CET

Akkor az én véleményem:
Méretaránytól függetlenül minden esetben a 6 - 6,5 mm -es kört kéne használni, 4 - 4,5 mm -es betűnagysággal és az 5-7 mm -es szimból kockákkal. A szenioroknál ez nem lehetne kisebb 6 mm -nél.
Ez utóbbi egy kicsit indoklásra szorul, hogy miért lehessen 5 mm?:
nagyon sok esetben nem fér el a szimból a térképen és bevallom, hogy ilyenkor én is "csalok". Azaz leveszem ezekben a kategóriákban (általában csak az F21-ben) a méretet egyénileg 5 - 5,8 mm -re.
Egyébként 5,5 - 6 mm közötti különbséget nem igazán lehet észrevenni.

Mozsár