[Tajfutas] Súlyos kérdés: frissítőpontok

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Nov. 1., Cs, 18:32:42 CET

Sziasztok!

Ebben a frissítőpontos javaslatban a VB-szabályzatot alapul véve volt ráció,
de nekem pl. még a jelenlegi hazai szabályzatot sem sikerült betartani ugye
az idei leghosszabb versenyen.
Viszont van némi tapasztalatom ultrafutó versenyekről. A Terep Százason (ez
100 km ugye, én is futottam többször) eddig 10 frissítőpont volt - tehát
lényegében pont a hazai tájfutásbeli szabályzatnak felelt meg -, ezt jövőre
5-re csökkentik, mert szervezésben túl nagy luxust jelentett, egyes pontok
kihasználatlanok is voltak, és ki is lógott a többi verseny közül

Üdv,
Skuló Marci