[Tajfutas] Tájbringa VB - Szeniorok - Korrekció

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2012. Május. 31., Cs, 09:53:32 CEST

Annyiban korrigálnék, hogy 1972-ben, vagy korábban születettek lehetnek érintettek a szenior kategóriákban. Ettől függetlenül a 35-40 év közöttieket is várjuk szeretettel, az elit versenyen túl is vannak kategóriák. Hamarosan elkészítem a szeniorokra vonatkozó információk magyar nyelvű kivonatát és közzé teszem! H.A.