[Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa labirintus

Paskuj Matyas paskuj at maccabi.hu
2012. Május. 29., K, 22:45:15 CEST

Kedves Spottársak!

Tavaly a Homokháti Hungária Kupán elkezdett hagyományt folytatva az idei Homokháti Maccabi Kupán is volt a 3. napon egy labirintus a pályák végén.
Ezt a hagyományt szeretnénk folytatni az elkövetkezendő években is, de szeretnénk tudni véleményeteket erről a "játékról".
Várnám a kritikákat, jobbító ötleteket annak érdekében, hogy mindenki számára egy igazi tájfutó élményt nyújtson ez a labirintus.
Tudom és tisztában vagyok azzal, hogy nem mindenki kedveli az ilyen "játékot", de én bízom benne, hogy időről időre olyan kifinomult versenyt tudunk rendezni, ami mindenki számára megfelelő lesz.
Előre is köszönöm segítségeteket, és ötleteiteket.

Paskuj Mátyás