[Tajfutas] Homokháti Maccabi Kupa eredmények

Paskuj Matyas paskuj at maccabi.hu
2012. Május. 28., H, 21:03:24 CEST

Sziasztok!

Felkerült a verseny honlapjára az összes futam eredménye és a részidők is.
http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/maccabi-kupa-2012/eredmenyek

A Rendezőség nevében köszönöm, hogy eljöttetek versenyünkre, bizom benne, hogy jól éreztétek magatokat és remélem nem csalódtatok semmiben.
Kérem a versenyről a véleményeteket írjátok meg, akár pozitív, akár negatív a listán és a verseny honlapján található vendégkönyvbe.
http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/maccabi-kupa-2012/homokhati-maccabi-kupa-2012-vendegkoenyv

Találkozzunk jövőre ismét a Homokháti Maccabi Kupán március 29-31-én Húsvétkor a Dél-alföldön!

Paskuj Mátyás
a szervezőbizottság elnöke
http://www.tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/maccabi-kupa-2012
paskuj at maccabi.hu