[Tajfutas] Enyves Éger Kupa

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2012. Május. 28., H, 10:31:48 CEST

Sziasztok!

Most kaptuk a hírt, hogy a termál falunak sajnos, nekünk szerencsére
elmarad a programjuk szombaton, így szombaton is lehet 10.00-kor az első
futam null ideje, s 13.00-kor a másodiké.
A rajtokat nem akarom nagyon elhúzni, de 60-ra még ki lehet menni.
Úgyhogy akit ez befolyásolt, az nevezzen nyugodtan.

Üdv:
Sólyom