[Tajfutas] MTBO VB szeniorok

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Május. 27., V, 20:26:39 CEST

Sziasztok!

Andrást megkértem, fogja össze a VB-re készülő szeniorokat, (akik igénylik)
segítsen nekik amiben csak lehet, nevezés, szállás, parkoló, mi mit jelent,
és ami fontos lehet, mi mennyi.Illetve a versenyen eljön a csapatvezetői
megbeszélésekre és a legfrisseb infók birtokában lesz :-) (Az viszont
lényeges, hogy az utolsó Bulletinben minden benne kell legyen, ahhoz képest
új dolog ne lesz, csak max kérdések)
Hamarosan egy magyar kiíráskivonattal jelentkezik, de addig is kérdezzetek
tőle.
Mets Miklós